Por Galicia Confidencial | Galicia | 01/05/2007 | Actualizada ás 22:42
Uno de los testigos había estado infiltrado en el sindicato durante la presidencia española de la UE (2002), incitando a toda costa a la violencia para propiciar la criminalización del movimiento antiglobalización. El hecho trascendió cuando compareció en el juicio, como testigo de la acusación, con su verdadera identidad.
El astillero Naval Xixón, cuna del sindicalismo más combativo de la ciudad al calor de las sucesivas reconversiones industriales de los años ochenta, está ubicado en primera línea de playa, rodeado de viviendas de reciente construcción por las que se pagan precios desmesurados (en la línea con lo que ocurre en España cuando hablamos de vivienda)".
Asemade, un xornalista asturiano, lector habitual, asegura que no fondo do asunto hai un doble fío que busca "criminalizar ó movemento obreiro" e lembra o desmantelamento do estaleiro, ubicado nunha zona de recente auxe inmobiliario, en primeira liña de praia, a escasos metros do novo acuario municipal e rodeado de "flamantes edificios de viviendas de semi-luxo". "Amén de unha obsesión da sociedade asturiana benpensante por liquidar o sindicalismo combativo nacido precisamente en Naval Xixón, nos anos oitenta, ó calor das sucesivas reconversións industriales que deixaron tras delas un panorama desolador".
Remitennos a denuncia interposta polos condenados, antes da súa sentencia, contra o infiltrado que se delatou ó comparecer como testigo da acusación no xuízo. Descarga a denuncia aquí .
Se tes problemas ou suxestións escribe a webmaster@galiciaconfidencial.com indicando: sistema operativo, navegador (e versións).
Agradecemos a túa colaboración.