A crise económica tamén se ceba cos medios de comunicación

A crise tamén se está cebando cos medios de comunicación...

Por Galicia Confidencial | Galicia | 14/11/2008 | Actualizada ás 12:34

Comparte esta noticia

Tamén o Grupo Zeta, que edita entre outras publicacións "Interviu" e "El Periodico de Cataluña", anunciou o despido de 533 persoas dun plantes de 2.400 traballadores. A esta situación se engade os recortes de plantilla e os plans de viabilidade que se preparan xan nos xornais gratuítos, especialmente, no QUE!, no Metro e no 20 Minutos.

En Galicia, e tal e como contamos, a crise tamén está afectando a todos os grandes medios galegos. Algúns como o Grupo El Progreso, o Grupo La Capital (Ideal e Diario de Ferrol) ou La Región xa puxeron en marcha plans de viabilidade e outros coma Faro de Vigo veñen de cambiar ao conselleiro delegado con previsión de máis cambios a curto prazo.

Comparte esta noticia
¿Gústache esta noticia?
Colabora para que sexan moitas máis activando GCplus
Que é GC plus? Achegas    icona Paypal icona VISA
Comenta
Comentarios 55 comentarios

55 Galicia Confidencial » Blog Archive » Os traballadores de El País van á folga

[...] Tal e como avanzamos, a crise económica comeza a tocar de cheo aos medios de comunicación. Os traballadores de El País decidiron, de xeito casi masivo e a falta de votacións nas delegacións de Sevilla e Barcelona, ir á folga os vindeiros 26 e 27 deste mes por motivos laborais. A causa está na externalización do departamento de Publicidade do diario que afecta a case 60 traballadores. A dirección de Prisa negocia contrareloxo para tentar evitar unha folga que, de producirse, sería a maior da súa historia. Máis aquí. [...]

54 kas

Fernando Bellas el peor profesional de la TVG
En todo el mes no da ni golpe.

53 maricarmen

As cousas das que non queren falar os medios de comunicación galegos por medo a perder publicidade, por presións e por falta de dignidade:

www.merexononsevende.com

Los vecinos de Merexo estudian emprender acciones legales contra el director de Stolt Sea Farm Prodemar




La Plataforma Vecinal de Merexo estudiamos con nuestros asesores jurídicos emprender acciones legales contra el director de Stolt Sea Farm Prodemar, Pablo García, por unas recientes declaraciones en el prestigioso medio de comunicación noruego "NyTid" en las que nos acusa, entre otros, de "movimiento extremista" y de "presionar a los habitantes de la zona para que apoyen la protesta".

El director de Stolt Sea Farm, presume con arrogancia, prepotencia y chulería de que la planta sería un atractivo turístico más para el pueblo, despreciando así la inteligencia y capacidad de raciocinio de un ser humano normal.

Los hechos se derivan de una información publicada en la prensa de Noruega que se hizo eco de la carta que le enviamos al rey Halard V, pidiendo la mediación del monarca y poniéndole en antecedentes de lo que la empresa, de capital noruego, pretende hacer en el pueblo a costa de las tierras y del patrimonio de Merexo.

Actitud mercenaria

Desde la Plataforma Vecinal de Merexo no podemos más que calificar esta actitud como una agresión mezquina y una provocación directa contra los vecinos de Merexo y la memoria de nuestros antepasados. Los vecinos de Merexo queremos dejar patente nuestro rechazo frontal a estas acusaciones y negarlas tajantemente.

Estas declaraciones del director general de Stolt Sea Farm manifiestan también la actitud mezquina y cobarde por esconderse tras las barreras lingüísticas y la distancia geográfica para acusar gratuitamente y sin ningún tipo de prueba la unión y el derecho de nuestro pueblo.

Al mismo tiempo, arroja luz y evidencia la conducta del Sr. Pablo García que mientras aquí se muestra públicamente como cordero degollado, siempre ha utilizado conductas tiranas para conseguir sus fines despreciando a los vecinos y al pueblo en el que se asienta Stolt Sea Farm desde hace más de 20 años.

Una actitud que ataca a la sociedad gallega

Por todo ello, pedimos la mediación inmediata y amparo público tanto del ayuntamiento de Muxía como de la Xunta de Galicia para defender los intereses y la imagen de Merexo y de la Costa da Morte ante la arrogancia del director de Stolt Sea Farm, que no sólo pretende usurpar el patrimonio y las tierras de Merexo, sino que además presume de ello en Noruega, país de donde procede la compañía.

Entendemos que sólo habiendo sido engañadas y cameladas ambas instituciones, la Xunta de Galicia ha podido sacar adelante las autorizaciones para que este empresa se lleve por delante el pueblo de Merexo y otros pueblos de la costa de Galicia para entregárselo a unos señores que non merecen la más mínima concesión.

52 Luis Aragonés

Por certo, alguen sabe algo das demandas na TVG? Creo que as hai a moreas...

51 ruben

queda demostrado que esta persoa esta obsesionado coa miña persoa...eu de ti me o faria mirar,so insultas e descalificas,es a viva imaxe do psoe actual onde predominan insultos e mentiras por doquier.

respondendo a tua mensaxe,non podes ser mais friki,todos sabemos que o psoe cando a economía se refire non teñen nin idea,o único que saben facer ben e o saqueo masivo e o engano a sociedade,xa botamos a estos trepas unha vez e volveremos a botalos.
por certo o ministro incapaz que foi capaz de deixarnos cun 22% de paro e vamos polo camiño e o "Solbes, entre los ministros de finanzas peor valorados de Europa",cada día que sigue nese posto maís puntos cae o psoe. http://www.cotizalia.com/cache/2008...

saudos aos socialistas moderados e sosegados do foro

Entendido GC,saudos.