Artigos de Séchu Sende

Em defensa do colégio de Merza

Um dia no pátio do colégio, quando tinha 9 ou 10 anos, descobrim algo que nunca puidem esquecer.

Manifesto de Corcoesto

Manifesto lido no Festival contra a Mina de Corcoesto en Carvalho o 31 de maio de 2013.

Se Galiza fosse um lugar de 100 habitantes..

...no 28 por cento dos fogares utilizaria-se a madeira como fonte de energia. 22 persoas estariam em risco de exclusom social e pobreza. Mais do 21% da povoaçom activa estaria desempregada e o paro feminino duplicaria o masculino. 26 nunca teriam visto um ouriço cacho vivo ou morto numha estrada secundária.

Medo

Um dia que voltava á casa em bicicleta perto já do solpor, pola pista que vai á Leira desde Larazo, dei na encruzilhada de Arriba, onde em tempos houvo um cruceiro, dei, digo, com um grupo dumhas trinta ou corenta persoas.

Gartxot

‘Gartxot, konkista aitzineko konkista”, Gartxot, a conquista antes da conquista, é um filme dirigido por Juanjo Elordi e Asisko Urmeneta e que se projecta em Compostela em versom original e legendas em galego.

Ranking de monstros

- Sonhaches hoje? perguntei-lhe á minha filha durante o almorço. - Sonhei, com um home de trage e gravata a plantar sementes nuns vasinhos de cristal.

Tetas

E quantas seriam? Pois umhas trinta. Entrarom pouco a pouco e encherom o bar. O tipo deveu flipar ao ver tantas mais juntas. Bem, eram trinta mulheres e, claro, trinta bebés.

Os 100 corvos faladores

Umha mulher vivia soa na Chaira da Chuva.