Marexada entre o quintanismo

Non gustou nada a proposta de lista feita pola Executiva entre boa parte dos quintanistas...

Por Galicia Confidencial | Galicia | 29/12/2008 | Actualizada ás 22:30

Comparte esta noticia

Na Coruña, finalmente, irá de número dous Ana Belén Pontón; a quen moi poucos quintanistas consideran unha muller de peso para acompañar a Quintana nesta candidatura. E en Pontevedra, e a pesar de que se anunciaba a súa retirada, segue Bieto Lobeira. Ademáis non vai en postos de saída Roberto Mera, quen ao ter que competir con Quico Paz na mesma comarca, quedou por detrás deste e moi lonxe de postos de saída.

"A ver como xustifica agora Quintana iso da renovación", apunta unha fonte consultada en referencia Lobeira, que en marzo cumprirá 13 anos na Cámara galega. "Na lexislatura pasada, moitos que levaban oito pasaron a outra vida". "A ver como se xustifica o de Ánxela por Ana Belén Pontón", indica outro quintanista. "Está claro que Quin deixou facer á U para que logo non lle toquen o goberno", apunta un terceiro.´E é que, ao parecer, se o BNG volta ao goberno, será Quintana quen teña máis poder de decisión para configurar o executivo, especialmente, a titularidade dalgunha nova consellería.

Comparte esta noticia
¿Gústache esta noticia?
Colabora para que sexan moitas máis activando GCplus
Que é GC plus? Achegas    icona Paypal icona VISA
Comenta
Comentarios 102 comentarios

17 Outro máis

Aí vai outro nome dun político de profesión do BNG:
Roberto Mera

16 pontés

O de "espectacular" de Fernando Blanco Parga vai en serio ou refireste a un espectáculo do tipo Gaby, Fofo, Miliky,...

15 Cajonacona

Que vos fodan a todos, panda de inútiles....

14 manolo

Coincido, o de Ana Pontón non ten nada que ver co machismo. Simplemente non acredita nada de nada para ir de número 2 por A Coruña. Experiencia profesional=cero. É unha política profesional. E punto.

O de Lobeira é distinto. Mal que lle pese a moitos, é dos poucos deputados do BNG con discurso propio e capaz de defender cousas interesantes no Parlamento. Certo que tamén é político profesional e que leva toda a vida vivindo das súas heroicidades insubmisas, mais ten impulsado iniciativas brillantes.

Cando menos, o labor de Lobeira está entre os máis brillantes da lexislatura, xunto a outros como Fernando Blanco Parga (espectacular en temas mineiros ou eléctricos) ou Aymerich. O resto, moi moi frouxos.

E en todo caso, insisto en que "a depuración" de Ánxela Bugallo é un grave erro. Gustaríame ver a Francisco Rodríguez ou a Rubén Cela nesa tesitura.

13 ulo_ulo

http://www.ourensedixital.com/_oido...

DICIEMBRE, 2008

CAUTIVOS Y DESARMADOS
¿Dónde está Rubén?, Rubén Valverde, el jefe de prensa de la Tenencia cautivo y desarmado por el caso de los paneles informativos o pantallas gigantes. El chope se fue al carajo y el de Vigo -a un lado- está missing, o eso parece. Hay quien dice que hasta Quintana le dio de lado, quén é ese rapaz, de quén me falas, y que la salida de aquel que vino a Ourense la campaña de las municipales pasada para perpeturar el ascenso de Alex a las alturas, no será como él quería.

Ni eso, ni el chope de los paneles informativos, ni la salud política de su jefe, la Tenencia..., los problemas no paran ahí.

Corre el rumor por Ourense de que los de los paneles informativos quieren 47 millones de euros por "lucro cesante" del tinglado que montaban para la Tenencia.

Como los rapaces están seguros de que el asunto funcionaría y el asunto estaba tan adelantado como que dicen que parte de la compra ya se había hecho, tal es la estimación que se hace del negocio y de los daños causados, y que ahora reclaman sin descartar emprender la vía judicial contra el Concello.

Porque consta que estos saben que la Tenencia es lo que Alex quiere que sea y Paco, alcalde, le deja, como Abel hace en Vigo con Santi Domínguez. Es decir, a la hora de la verdad nada. Así que las reclamaciones al maestro armero, el alcalde, el Concello, la institución.
Y el contribuyente, claro.

Cautiva y desarmada como nunca hasta ahora ha estado la Tenencia, en sus horas más bajas y casi con la certeza de que en el caso de Alex todo lo que es susceptible de empeorar lo hará, y mucho, en el BNG están desacougados con el orondo nacionalista. La clave es onde o poñemos. O a donde lo mandamos una temporada, que para el caso es lo mismo.

Sí, sí, así de fuerte y jodido. Llega para las Autonómicas Suárez Canal, y a Alfredo las caralladas de la Tenencia y por el estilo no le hacen ninguna gracia. A estas alturas los Reyes Católicos ya han pasado unos cuantos partes de guerra.
Lo mismo que al alcalde no le hará ninguna gracia la cuenta del gasto pendiente de abono que deja la Tenencia con los medios de comunicación ourensanos, en cuanto haya que reconocer la deuda que arroja el autobombo que Alex se dió en 2008. Una pasta. Pagará el contribuyente, algo que a la Tenencia le importa bastante poco.