El País versus La Voz

El País e Vicepresidencia non pasan polas suas mellores relacións. Tampouco as que mantén a Presidencia da Xunta con La Voz de Galicia. Nos últimos meses tense polarizado o abano informativo de Galicia...

Por Galicia Confidencial | Galicia | 23/01/2007 | Actualizada ás 18:18

Comparte esta noticia

Non é a primeira vez que isto acontece e, por iso, non é de extrañar que dende a saída da edición galega deste medio a finais do pasado ano, Vicepresidencia non teña aportado publicidade. Tamén hai a orde de que non haxa entrevistas neste xornal aos conselleiros do BNG se non son publicadas en galego, algo que contradice a liña editorial de El País.

En Vicepresidencia están convencidos de que o xornal do Grupo Prisa foi montado por orde do secretario de Organización do PSOE, José Blanco. Por iso, as relacións entre este departamento e o medio non pasan máis alá do puramente institucional.

Onte mesmo, tras as novas aparecidas en El País, diversos cargos orgánicos do BNG recibiron unha mensaxe nos seus teléfonos celulares: "Nota d Anton Losada sobre artigo El Pais. volve Superpiñeiro á TVG. impresentable e ataque á libertad de expresión. Losada retrogado e censor dimisión. PASAO". A pesar de revisar a páxina Web da Vicepresidencia, este medio non foi quen de atopar a noticia á que onte se refería o xornal de Madrid.

Unha situación ben diferente é a do xornal La Voz de Galicia, que mantén, nos últimos meses unha excelente relación con Vicepresidencia, diferente a que mantén co presidente da Xunta, Emilio Pérez Touriño. Dende a Presidencia do Goberno galego critican que este medio se ten convertido case que nun altofalante do BNG, e, concretamente, de Quintana e de Antón Losada.

A intermediación do secretario xeral de Comunicación da Xunta, Fernando Salgado, home moi vinculado ao Grupo Voz, tampouco conseguiu mellorar as relacións entre Touriño e a dirección deste xornal,  a pesares de que a súa elección, respondeu no seu día, ao intento da Presidencia de limar as asperezas que existían entre Touriño e o medio.

Comparte esta noticia
¿Gústache esta noticia?
Colabora para que sexan moitas máis activando GCplus
Que é GC plus? Achegas    icona Paypal icona VISA
Comenta
Comentarios 23 comentarios

13 miedo me dan los media...

é ben triste a politización dos medios... e máis triste todavía falar de liberdade de expresión cando cada un utiliza o concepto liberdade como lle interesa.

non se se escoitástedes, en decembro, unha cuña que deambulaba por varias radios galegas, e que firmaba tal que "a consellería de Anxo Quintana". Sen ánimo de ofender ao nacionalismo, coido que me parece unha falta de profesionalidade redactar unha cuña así

12 lagaitaenlacabeza

Respecto a la crítica al BNG, no sé que tiene de malo. Como le contesté a Estevo en otro blog, el hecho de que la Telegaita esté en manos de a quien nosotros votamos, no significa patente de corso para que puedan hacer lo que les dé la gana porque creo que si debemos exigir a alguien es a quienes apoyamos, a los nuestros, siento una especie de traición filial cuando meten la pata o hacen alguna cafrada, sea Psoe o Bng, porque es el gobierno al que apoyé y por el que trabajé. Por otro lado, si hablamos de lealtades, explicame que carallo hacen los del Bng criticando las listas de espera, y nosotros (el partido al que voto, psoe) poniendo el culo con los incendios siendo la guardia pretoriana de Suarez Canal. Y muchos más detalles que podría citar respecto a las deslealtades del Bng con el gobierno gallego, incluido incumplimientos de pactos de gobernabilidad. Pero reitero, exigiré mucho más al partido al que voto que al PP

11 de aquí

En cuanto a la discusión El País o La Voz creo que es absurda.

Todos sabemos que sol calienta a El País y que La Voz no hace sino publicar o seguir en cada momento aquello que más le conviene.

Ya veréis como llegado el momento en que a La Voz le convenga apoyará no a Touriño sino al PPdG o a quién sea.

En cuanto a los lectores de El País en Galicia no creo que estos sean precisamente bloqueiros.

Los bloqueiros que conozco o leen La Voz o ANT mientras que El País es leído mayoritariamente por socialistas o gentes próximas a su ideología.

Ahora bien yo los sábados y algunos domingos también compro EP ya que me gustan sus suplementos y dominicales sin que por ello sea socialista.

10 de aquí

Del señorito Rivas mejor ni hablemos ya que ese salvo de chulerío coruñesito, pero en plan nacionalista "gauche divine" tiene muy poco de que hablar.

Aún recuerdo con cariño la vez en que formé parte del jurado de un premio literario en mi época de estudiante de instituto.

En aquel momento Rivas ya empezaba a sonar y estaba de moda.De hecho todos daban a su obra como ganadora casi segura...

Menos mal que como los estudiantes teníamos sentido común la ganadora fue Zoe Valdés y Rivas se quedó con un canto en los dientes, dado encima por lectores jóvenes.

9 desde el jergón

Sí, galego, ahí tienes razón El País (aunque viene a lo que viene que es a erosionar en todo lo que pueda al BNG) debería ter cuidado porque su target son lectores de La Voz (que creo siguen muy cómodos leyendo esa cabecera, cada vez más rancia y españolera) y gente que buscaba algo más: gentes como los votantes del Bloque que son los que mayoritariamente compran EP en Galicia porque no tienen otra cosa.
Pero a EP unos lectores más o menos aquí no le importa, tiene colchón económico suficiente de Madrid. Viene a crear opinión, que lo consigue, levantar las liebres que le conviene y trabajar para que Touriño gobierne con mayoría absoluta en el próximo ejecutivo gallego. Un poquito Suso de Toro, Rivas (a los que admiro) y alguna plumilla teen para que los venteañeros se identifiquen y pasen sus votos a las filas del partido del puño y la rosa.
Me alegra que alguien, aunque sea mi habitual discrepante lagaitaenlacabeza hable aquí de Kapuscinski, no puedo compartir completamente sus ideas pero era un periodista como la copa de un pino. Una frase de el referida en su libro "O império" (edição em galego-português) referida a Armenia y que puede ser aplicada a lo que viene a hacer EP a Galicia con la tradición galleguista y anti-periférica: "uma mentalidade que se basseia num principio fundamental: destruir quanto antes tudo o que se possa; essa mentalidade goza de boa saúde, floresce." Gracias a medios, entre otros, como La Voz o EP.